Trött!

2008-09-07, 20:08:18 / Kategori: Allmänt
Japp, är jättetrött idag :( Men hade skoj igår iaf,på Oxhälja :)
Köpte en Gucci väska och strumpor (klassikern) :D

Skriver lite mer imorn om helgen,nu ska jag krypa ner i soffan igen under mitt varma täcke :)
Se på Ensam mamma söker fast ser att det är nånfilm på 5:an oxå,blir nog och se den då:) och vänta på att älskling ska komma hem från fiskeriet ;)

Ha en mysig kväll så hörs vi imorn igen :)

Förresten, jag frågade ju efter vad ni vill ha mer av i denna blogg, en söt läsare har svarat och den läsaren ville ha lite mer bilder och frisörtips :) tycker ni det låter bra :)?
Eller är det något annat oxå:)?
Vill ju att det ska vara intressant och gå in på min blogg ;)

Hörs imorn då :D

Älskar dig Niklas,schnyggiiing :D   ♥

PUSS

/Sandra ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?