Söndag

2008-09-14, 15:34:34 / Kategori: Allmänt
Hej på er :)

Vad gör ni idag? :D

Trodde min huvudvärk var på väg bort,men icke :(
Igår var det supermysigt.. Var till  tintjärn (vid värmskog typ) och fiskade och plockade kantareller haha :)
Skönt med frisk luft kan jag säga :)

Alla fick även en varsin firre,regnbåge :) Super fina är dom :)

När jag fick min fisk var ja livrädd,vägrade röra i den, älsklings bror, fredrik,skulle typ tvinga mig och plocka ur kroken ur käften på min fisk,usch!! Men hade sån tur att firren spottade ut kroken alldeles sj :)

Haha :) Men sen ville han att jag skulle hålla i fisken och vända på den.. vägra hålla i den..så till slut så höll fredrik i den och så gick jag slå han på huvudet(där hjärnan sitter) så de slipepr lida :( .. stackars fisk :(

Men men var en kul dag iaf :) Vi grillade korv och färsk fisk :) GOTT :D

När vi kom hem igen vid 22 så tog jag och älskling ett mysigt bad med levande ljus och doftande badkulor :D
Sååå myssiigt :D   Älskar den grabben så mycke ;)
Sen tvär-slockna vi i sängen typ,somnade till nån film med fladdermöss..

Idag då?
Inte mycke gjort ;)

Precis fixat i ordning mig :) Är hos Niklas föräldrar nu, älskling hjälper till och målar ett förråd :)

Sen vid 18 ska vi fixa klart min blogg, så senare ikväll får ni titta in och kika på min nya ,fräscha design :D

Jag, älskling, min kusin sebbe och hans girl och två till ska dra på bio senare 21.20 tror jag, ska se Patrik 1,5 :D  Tror den är riktigt bra faktiskt,passar nog min sjuka humor perfekt ;d

Skulle sett den igår men var bara dåliga platser kvar :) Hann ju ändå inte hem igår så :D

Ha en mysig dag :)

Btw, Frisörfrågor :)?! Bara och fråga på!!


PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?