Röntgen :(

2008-09-13, 12:16:26 / Kategori: Allmänt

På fredag ska jag komma på röntgen..
Ska göra en Datoromografi heter det på hjärnan..
bara för att utesluta så det inte är nåt allvarligt.. :(
Låter inge kul.. men är väl bra för säkerhets skull!!

Kanske ska med ut och fiska beror å hur jag mår..
Ikväll blir det iaf bio med min söta kusin Sebbe och hans flickvän och min älskling ska oxå med såklart :)
Tror vi ska se Patrik 1,5 haha, verkar vara en ruskigt rolig och klockren film, verkar vara min sjuka humor iaf :D
Kommer med recenssion sen senare om den :D

Vill färga håret NU,hoppas det går till veckan,måste plocka ut löshåret innan det oxå:)
Kul med lite förändring iaf :D


Nej nu måste jag lägga mig ner blev så där yr av huvudvärken igen och illa mående :( blää!!

Ha en bra dag vänner :)

PUSS


P U S S Y D O L L

Sv; Nej vet tyvärr ingen exakt tid .. :/ Men jag har ju ditt lösenord och sådär. :) Hoppas du är online när jag är det! :) Lycka till med håret. ^^ pUss



2008-09-13, 12:38:01 URL: http://pussydoll.blogg.se/

P U S S Y D O L L

Sv; Du kan skicka dom till min mail när du kan. ^^



2008-09-13, 12:46:01 URL: http://pussydoll.blogg.se/

Anonym

Ja jag har hellugg, men jag har den sällan nere för jag bara stör mig på den. Ja jag är lite sugen på löshår, men jag kan inte sätta i själv. Jag gjorde ju löshår på salongen förr. Med lim då. Har inte arbetat med nått annat.



Jag har gjort datatomografi eller vad det nu heter. Det är ingen fara med själva röntgen, men man blir ju nervös innan svaret kommer. Jag tror dock inte du behöver oroa dig för nått... KRAM



2008-09-13, 14:15:57

Ida-Marie

Jag gjorde röntgen för att jag hade så otroligt ofta väldigt ont i huvudet. Visade sig då att jag led av migrän. Detta var dock många år sedan så nu har jag inte samma problem längre.

Ja gör du löshår på salongen eller? Vad tar du för att sätta i löshår? Kram



2008-09-14, 11:45:01

P U S S Y D O L L

Jag kommer online vid 18 ikväll, hoppas du kan komma online då också ^^ Puss



2008-09-14, 12:14:47 URL: http://pussydoll.blogg.se/

Ida-Marie

Nej nej, det visade väl inget på röntgen så då kom de fram till migrän efter det. Oj jag minns faktiskt inte det. Var många år sedan. :)... Ja okej, jag får se om jag gör eller ej. Önskar hellre att håret kunde växa som ogräs ett tag hehe...

KRAM



2008-09-14, 12:54:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?