Mera uppdateringar :D

2008-09-08, 19:58:29 / Kategori: Allmänt
Skulle bara berätta för er att när jag har blivit frisk igen och fått en ny blogg design, kommer jag börja blogga lite mer om hår och hårbehandlingar,klippnigar.hårförlängning och sånt framför allt,är bland det roligaste som finns och göra inom frisör enligt mig :) osv :)

Är en visning tror det är 19 Sep här i Karlstad,och då kommer Goldwell till vår salong och gör iordning modellerna,så då får vi hjälpa till:)

Men så kommer bli mycke sånt så ni vet :)

Kom med mer förslag på vad ni vill läsa om :) Ställ gärna frågor om det är nåt ni undrar över :)

/Sandra ♥

PUSS

madde

hej sandra! vart jobbar du? :) Puss



2008-09-08, 21:08:39 URL: http://maddardana.blogg.se/

Anonym

Låter perfekt! :) Ser fram emot mer bloggande från din del. Glöm inte bilder, på allt möjligt. Så mycket roligare o jag personligen älskar bilder! Man får en så finare uppfattning om personen :)



2008-09-09, 01:16:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?