Match idag :D

2008-09-27, 10:10:19 / Kategori: Allmänt
Seg uppdatering men haft fullt upp :)

Hoppas allt är bra med er mina söta läsare :)

Äter pencilin nu fram till måndag sen slipper jag det,tanden gör knappt ont längre och har fått tid för att operare ut den :) gött ;)

Men dessvärre har huvudvärken kommit tillbaka, kan fortfarande jobba och så men gör svin ont.. får väl reda på röntgen på måndaag ocå tror jag :) nej nog pratat om det :)


Idag är det match i innebandy, serie premiär för oss :) borta mot Munkfors,hoppas på vinst :)
Är super duper laddad,bara längtar till i eftermiddag och macthstart, rycker i benen på mig,vill springa och göra massa mål:) hehe Hoppas man får spela med Madde S , vi spelar grymt bra ihop,skulle hitta varandra lika bra på planen om vi så hade ögonbindel :) hihi
Matchen börjar kl 17 så jag och nettan åker härifrån kd vid 14.45 typ :) KUL :)

Återkommer med resultat ikväll då ;) Men räkna med vinst ;)

Nu ska jag göra en ordentlig frukost, blir youghurt med skivad banan,kokt ägg, ost macka och mjölk :)
Gott, älskar det med helger,bara gå upp och göra jätte god frukost och sitta och äta så länge man vill utan att ha nån tid  och passa :) Är ju typ bara på helgerna jag och älksling käkar frukost tillsammans :)
Han ligger och sover nu,sötnosen, ska överraska han med frukost :) då blir han nog glad :)

Efter det blir det att plocka och fixa och städa,här ska dammas,skuras och dammsugas samt diskas :)
Inge kul men skönt när det är gjort :)

Vad ska ni göra idag :)?

Tips på nån bra sida med UGG´s på :)?


PUSS

Älskar dig Niklas, min snyggggiiing ♥

T H E R E S E

nej den andra va oxå lång o kostade 1999 :- :) puss



2008-09-27, 11:34:51 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?