Ledig imorn :D

2008-09-22, 21:32:22 / Kategori: Allmänt
Skööönt det :) Men redan typ fullbokad :)

Först ska det sovas iaf till 11 :) Hoppas tanden låtet mig sova,men tror pencilinet börjat verka nu iaf :) annars blire och knappra panodil ikväll:) hehe

Sen vid ett ska jag va på salongen,öva perm till gesällen i november :)

Sen vid två ner på stan och träffa min sötnos kicki :)

Blir en runda på stan,får väl dra på innebandy bagen och klubban på stan, men men :) äre värt för och få umgås med världens ballaste och underbaraste tjej :D
Vi har alltid så förbannat roligt ihop,lr hur sweerheartet mitt :)? ♥

Bussen till filipstad går vid 17.30 sen äre träning 19.30 :)


Vad har ni gjort idag :)?

Puss ♥

mippi

Nix =) Tack!!



2008-09-22, 21:34:42 URL: http://mippi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?