Jaha..

2008-09-10, 10:05:37 / Kategori: Allmänt
När man har ringt upplysningen för sjukvård har dom sagt att det inte är nån fara med huvudvärken om jag inte har feber lr har spytt,,
Men jag har haft både feber och imorse spydde jag... men nej,det är inget farligt finns inget och göra får inte ens testa andra migrän tabletter.. har läst och hört mycket om migrän,då ska man känna sig helt bra oftast om man spytt..men jag blir mer o mer dålig.. mer och mer ont :(
Hur långt ska man behöva gå?
 Måste vara något annat som är fel.. men ja är helt hjälplös,ringde nyss till vårdcentralen och pratade med sköterskan och sa att jag var missnöjd med min doktor,att  hon påstod saker om mig som inte allt alls stämmer..att jag legat inne på sjukhus o bla bla bla.. vilket jag bara gjort när jag var nyfödd...
Sen sa hon att det är migrän du låter så stressad och orolig,tacka fan för det huvudvärk i en och en halv vecka är inte mornalt. hat ju så ont så jag inte kan jobba o knappt sova!!inför nån "ritual" på kvällen innan du lägger dig.. finns inget vi kan göra sa hon till mig idag... klart man är orolig när alla inom sjukvården jag pratat med sagt att om det inte går över i slutet på nästa vecka måste du höra av dig..och?när man gör det då,nej då ska man avvakta ännu mer!!

ÅHHHHHH!!!!

PDOLL

Sv; HEeej! Inte säkert jag kan idag, men du kan ju maila över dina inloggningsuppgifter så kan jag pula med din design även om du inte är online. :) Men jag kommer nog online en stund vid kl 2 :) Puss



2008-09-10, 11:08:14 URL: http://pussydoll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?