Idol :D

2008-09-10, 17:56:25 / Kategori: Allmänt
Ja läste på nåns blogg att det är från Karlstad på Idol idag,måste ju ses,kan ju va nån kändis med ;) älskar Idol i början..
Alltså folk kan ju verkligen inte sjunga :) och värst är ju dom som verkligen säger emot juryn..haha så kul:)

Måste ju erkänna att avis är jag ju på dom som verkligen kan sjunga,skulle oxå vilja ha en sån där vacker sångröst ju :)

Vad gör ni idag:)?


Ska försöka få i mig lite mat nu och sen blire iväg till akuten :/ mitt huvud dunkar o värker, help me, somebody :(

Älskar dig Niklas,
  tror bestämt jag tar och krypper ner bredvid han i sängen nu,han sussar så sött:)

PUSS

emelie

kul med idol ikväll:D



2008-09-10, 18:10:19 URL: http://emelieisaksson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?