Huvudvärk :(

2008-09-01, 19:36:39 / Kategori: Allmänt
Har sån grym huvudvärk så orkar knappt skriva nåt :(

Är nog förmodligen inte ledig imorn heller.. vilket jag hade velat vara... men men :)

Blir ju pengar iaf :)

Väntar på min älskling nu.. :)

Så nu blire soffan och en go kudde och ett varmt täcke o en sovstund,så jag mår bättre..spyr snart :(



PUSS

Älskar dig min Niklas ;) ♥♥♥

/Sandra ♥

Ida-Marie

Usch det låter som migrän det där du.. inge roligt alls. Lider du utav migrän? Henrik har faktiskt hittat tabletter som hjälper honom jättemkt när han får sina anfall. Hoppas du blev bättre efter vilan..:).. Kram



2008-09-01, 21:56:10

Sandra

Stackars dig.... Hoppas du är pigg så du kan träna i kväll. SES DÅ DA!! kram



2008-09-02, 08:16:51

Marlene

Krya på dig vännen! =) Vi ska kolla resor på torsdag, kan ju höras av då! Många kramar!



2008-09-02, 16:26:05



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?