Huvudvärk :(

2008-09-04, 15:46:58 / Kategori: Allmänt
Så trött på det här..har haft sprängande huvuvdvärk i fyra dar nu.. idag är jag hemma från jobbet..har sovit ända till nu typ..ner dragna persienner i hela rummet...
Vill bli bra..men har lika ont än :(
Fick ingen tid på sjukan heller..de tyckte bara jag skulle vila idag och om jag inte är bättre ringa min doktor imorn..
Få se hur det blir med jobb imorn..hoppas det släpper men inte som det känns nu :(

Nej nu blire sängen o kolla på Dexter säsong ett ;)


Btw beställt min rosa älskling nu :) En 15,4 tums laptop,i bubbelgum pink ;)
Väntar på den nu :)

Då kommer det bloggas mer..nej nu blire sängen :)


PUSS

/Sandra ♥

Marlene

Hej! Hoppas du blir bättre.. =) Skulle du komma imorrn? Men på fredag ska vi väl ses alla va? I så fall får du höra av dig när du kommer! Vi är i filipstad alla dagar, jag sover i kroppa på fredag o åker bil dit så du/ ni kan åka med mig isåfall! =)



Krya på dig

Kraaaam



2008-09-04, 18:51:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?