Grrrr !!

2008-09-08, 12:12:47 / Kategori: Allmänt
Denna himla j*vla sjukvården .. hatar den.. Fick göra blodprov och så kollade hon i öronen och i halsen på mig..
Har lite, lite ont i öronen oxå..
Blodprovet visade att det var en liten infektion jag hade...
Så jag frågade iaf om man inte kunde röngta skallen bara för och vara helt säkra.. Dels har jag läst det på internet att även migrÄn kan kollas via röntgen.. Känss aldrig som man blir tagen på allvar av min läkare.
Iaf, när jag sa att jag ville röntga sa hon att det inte behövdes i det här läget. Nehe, men hur normalt är det och ha så grym huvudvärk i 8 dar??
Iaf så sa hon såhär: Men har inte du varit på sjukhuset och fått huvudet röntgat? Jag bara, Öhh neej.. Och då säger hon,men låg inte du inne på sjukhuset?
Hur jävla stor koll har man då?! Öhh NEJ och det ska väl du veta,du är ju min doktor och har alla mina journaler..
Blir så irriterad, bara att hoppas det löser sig och går över.. men tab jag fått hjälper inte ens.. så nu är man ännu mer orolig..
Får väl kolla runt sj på nätet och se om det kan va migrän.. Men i så många dagar :(?
usch,jag vill jobba och träffa folk,inte ligga här helt i min ensamhet :(

Jaja:)  Kommer mera positiva inlägg när jag mår bättre.. ska försöka få i mig lite käk oxå...
Knappt hungrig heller,men måste ju få i sig nån näring iaf..

Hörs kanske sen,
För nu ska jag käka och sen bädda ner mig o sova!!

/Sandra ♥

PUSS

Cina

Hej gumms. Stå på dig, huvudvärk ska man ta på allvar! Jag har gett lösen till Z, det är ok :) Jag ska träna imorrn, förstår om inte du ska det. Krya på dig!



KRAM



2008-09-08, 14:02:00

Marlene

Hej gumman..tråkigt. Och så länge? Som sagt, stå på dig! Sjukvården är tydligen gjord för friska som orkar bråka och tjata.. Är såå frusterande att vara sjuk och inte bli tagen på allvar. Ta hand om dig och skäm bort dig med filmer och härliga böcker.. Kram!



2008-09-08, 18:29:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?