God morgon :D

2008-09-20, 11:46:26 / Kategori: Allmänt
Har sovit som en liten ängel i natt så skööönt :)

Tandvärken började komma tillbaka 9.30, ganska lagom :) så sov bra inatt iaf,men satan så ont det gjorde imorse.. men 1 timme efter man tagit pencilin och värktabletter försvinner det :)

Idag blir det inte mycke och göra bara ta det lugnt :) Pencilinet ska ju börja verka framåt söndag ungefär så då kanske jag inte behöver ta en massa värktabletter :)

Ska fixa i ordning mig nu sen blire en snabb vända till Bergvik, vi ska hämta massa rese kataloger på Resia och kolla på resa :) Yamii :D

Sen ska jag bara kolla på en jacka snabbt :)

Sen ville niklas fiska en timme,kan ju vara skönt med frisk luft :)


Sen blir det hem och nog sitta vid min dator :) Måste ju lägga upp en bild på min rosa vackra laptop oxå:)

Nej nu blire duschen och fixa till sig lite snabbt :)

Vad ska ni göra idag och i kväll :)?


PUSS


Älskar dig Niklas ♥♥♥


Johanna

Hej! Vad kostade datorn,och vart köpte du den?

Skönt att det gick bra på röntgen. Nu håller vi tummarna. Kram!



2008-09-20, 11:59:46

sandra till johanna:

Den kostade allt som allt 6800:- Beställde den på nätet på dell :)

Kommer bild senare idag tror jag :)



A som du kanske läst beror nog huvudvärken på visdoms tanden, den ska opereras ut oxå..

Får vänta och se på röntgen bara :)

Har du nån blogg :)?

Händer idag och ikväll då?

Puss



2008-09-20, 12:02:34

Johanna

Jodå jag har en blogg,men jag skriver inget än, försöker få nån att hjälpa mig med designen först. Innan jag börjar skriva.Du vet vem jag är =) jag minns när träffade dig första gången, när du va liten tjej och jag några år äldre.Det va på ridskolan i filipstad, du skulle ha sheik och jag var hans skötare. Kommer ihåg när du sa ditt namn,jag heter Sandra Jonsson Kjellberg =) Så jag tror mycket väl att du vet vem jag är. =)



2008-09-20, 16:16:23

sandra till johanna:

Jaha :) men det var du och en tjej till va som var skötare på han:)?

Är du hon med ljust lockigt hår :)?

Om jag minns rätt,den andra var jenny va?

Va kul då:)

Va gör du nu för tiden då?

Rider du nåt än?

Sheik finns inte kvar va?

Vad är din blogg då:)?

Händer ikväll då:)?

Kramis



2008-09-20, 19:45:29

Johanna

Jag och min sambo bor i sthlm. Nä jag håller inte på med hästar fortfarande, gör du. Jag tror faktiskt att sheik är död. Min blogg är thedaysofjojo.blogg.se, men jag har typ skrivit 2 inlägg bara. Ikväll blir vi bara hemma. Kristoffer är bakis =)

Kramis!



2008-09-20, 20:06:07

sandra till johanna:

Oki ja det lär han ju vara iaf :) oki va jobbar du med o så då?Harn i barn oxå:)?

Oki stackarn då:)Här han från filipstads trakten han oxå lr?

Nej hålleri nte på längre var några år där bara,sen tog innebandyn över :)

Kramis



2008-09-20, 20:23:19

Johanna

Jag jobbar som ekonomiassistent,men jag är egentligen makeupartist. Han är från filipstad. Heter Kristoffer, Kritte.

Kram!



2008-09-20, 20:36:16

sandra till johanna:

Jah va kul:9 vill oxå utbilda mig till där vart gick du och vad kostade det?:)svårt och få jobb inom det lr?

Oki efternamn?

Känner igen kritte,, hur gammal är ha?

kramis



2008-09-20, 21:29:01

Johanna

Hej igen! Jag gick i stockholm, det kostade ca 50000. Jo det är en tuff bransch. Han är 23år och heter Pettersson i efternamn. Sov gott.Kram!



2008-09-20, 23:21:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?