Frisör visning ikväll :D

2008-09-17, 17:54:31 / Kategori: Allmänt
Ja så om ca 20 min drar jag till blue moon för att möta upp mina söta arbetskamrater :)

Mår fruktansvärt dåligt, varit hemma idag vilket är synd, då Goldwell varit på vår salong för att göra iordning alla modeller inför ikävll,och då fick vi hjälpa till.. men det sket sig rätt rejält :(
Men ska iaf till visningen nu,ska bli kul.. får se om jag orkar hela kvällen, huvudvärken är grym och har varit illamående,yr och jätte konstig i kroppen.. benen har knappt bärt mig :(  och febrig.. Tur att det är röntgen på fredag så ja kanske kan få reda på vad detta är för något..

Saknar mina sötisar marlene-kicki och malin som är och busar i Bulgarien,men på lördag morgon är dom hemma igen :) Wiiie :) Älskar er :)

Och snart har sandra p en liten bebis oxå,längtar såå :)


Skriver mer senare nu blire och fixa det sista och dra till Månen :) (Blue moon bar här i karlstad)

Vad gör ni ikväll då :D?

PUSS

Älskar dig Niklas ♥

Beccih

Hej Kusin!

ja har hittat din blogg :D



2008-09-17, 23:02:37

Johanna

Hej Sandra!

Tänkte på en sak.....det är inte så att du kanske blivit fästingbiten. Då kan man bli jävligt underlig har jag hört.



2008-09-18, 08:24:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?