Forts på Hårfrågan "Torrt hår" :D

2008-09-18, 16:00:02 / Kategori: Allmänt
 Angående tupering, nej jag borstar ej ur den. Men tuperar inte så supermycket, så går nästan ut av sig själv känns det som?? :P vad tror du sliter mest, om jag tuperar eller om jag skulle köpa en sådan "Volume mister tång" som du pratade om? :) Vad kostar en sån o vart får man tag på det?
Skriv jättegärna ner ditt 9v schema, skulle vara superskoj!



SVAR: Oki men då är det inte så farligt men när man tuperar varje dag drar du ju upp och ner på håret vilket sliter.
Hm,ja du,  om du använder volume mister tången i måttlig mängd kanske den är bäst att använda,den blir jätte varm på en gång,så det som är viktigt att tänka på när man använder den är att du bara trycker ihop den runt håret i botten en gång och sedan tar bort den,räcker om den värms mot håret bara några sekunder,just för att slippa skada håret i onödan.
Den jag har beställde jag från en frisör buss, men finns på stormarknader oxå har jag sett, märket är OBH Nordica by Björn Axen :)  Min kostade runt 600 kr har jag för mig,men den är superbra :)

Tycker absolut du ska lägga pengar på bra hårprodukter, är en bra investering, plus att dom räcker mycke längre än dom i affären,dom är dryga och du behöver inte använda mcyket av dom. Plus att dom  är så mycke bättre på salong.

Är sjuk för närvarande och ska in o röntga mig imorn.

Men lovar att så fort att jag är bättre så ska jag skriva ett inlägg med 9 veckors schemat :D Ni som inte följt med här på bloggen så är det ett uppbyggnads schema för håret på 9 v med Hårologis produkter:D Håll utkik så kommer det snart upp här på bloggen :)
Promise ;)


Nu ska jag ta  febern igen, sen kanske ta ett varmt bubbelbad med en varm kopp te till :)

Vill bli frisk :(

Börjar bli lite orolig över röntgen imorn eftersom huvudvärken vägrar försvinna :(

Ha en mysig eftermiddag och kväll :D


PUSS

ÄLSKAR DIG NIKLAS ♥

T H E R E S E

Händer i helgen då? :)



2008-09-18, 16:09:55 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

T H E R E S E

ingen aning faktiskt. är ledig för en gångs skull så det kryper i kroppen efter o få göra något :) hoppas röntgen går bra gumman ! Puss Puss



2008-09-18, 16:53:54 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Sandra

Nej, det har hon inte sagt men jag har hämtat jackan!

Lycka till I morn. Det kommer att gå bra ska du se och du kommer må mycket bättre sen!! Lägger till din blogg som länk från min nu om det är ok? KRAM



2008-09-18, 18:00:22



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?