Förlust igår :(

2008-09-19, 15:05:52 / Kategori: Allmänt
Orkade inte uppdatera det sista i matchen igår, hade 38 gradig feber :(

Men Helsingborg förlorade igår tyvärr, inga mål från brorsans klubba,men han hade spelat bra ändå sa mamma :D
Hon och pappa var där och kolla live :) Och nu är de i Helsingborg..

Slutresultat: Varberg-FCH     9-4   :(   Men bättre lycka nästa match,varberg är ett ruggigt bra lag :D


Målgörare i sista perioden:
Tyvärr inga från Helsingborg :(

                                                   För Varberg:   Magnus Svensson 1, Magnus Danielsson 1, Joakim Andersson 1                                                                Martin     Emanuelsson 1.



Nästa match som spelas i superligan är mellan : 

20 Sep -08 Kl.16 imorn eftermiddag:    

Järfälla IBK-IBK Dalen




Helsingborgs nästa match blir hemma mot UMEÅ City IBK den 21 Sep -08 Kl. 16 (Söndag alltså).

Då blir det mer uppdateringar :)


Sen får ni inte missa första tv matchen från superligan som faktiskt är just ifrån Helsingborg(Idrottens hus)och Helsingborgs match mot  Dalen, matchen ses i TV4 Sport   kl 19 :)

Då får ni chansen och se min söta lillebror trippa omkring på planen och kanske slänga in några mål :)
+ resten av stjärnorna i laget :D



Nu blire vila igen,huvudvärk,feber och tand som värker... :( hoppas min doktor fixar läkarintyg åt mig oxå så jag kan hämta det idag..

Var på röntgen idag oxå för hjärnan, Datortomografi, hon stack in en nål i höger arm med en slang,sen gick jag ligga på en brist med huvudet lite fast spänt,för att lättare ligga still,då man måste ligga helt stilla under hela undersökningen..
Sen åkte jag in en bit i maskinen,togs några bilder... Sen ut igen,sedan sprutade hon in 4 sprutor tror jag det var med kontrast medel, man blev helt varm i kroppen och fick en konstig smak i munnen..Sen in i "tunneln" igen och tog massa bilder :) Sen klart :) Fick sitta i väntrummet i 20 min för att de skulle se att jag mådde bra,var lite yr fem min efter bara sen ingen fara..förutom vanliga huvudvärken och yrseln jag haft då.
Det kommer ta 10 dagar ca till jag får reda på provsvaren..

Måste få tag på en tandläkare oxå.. But how?


Missar matchen ikväll bläää, vill bli frisk och det NUUUU !!!


Sängen nu..


Älskar dig Niklas,kom hem NU ;) ♥♥♥ Älskar älskar älskar dig :)

PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?