Dumma idiot visdomstand :(

2008-09-19, 18:13:11 / Kategori: Allmänt
Ja nu har ja kommit hem från tandläkarn.. fick slipa ner en tand plus skölja ur VISDOMS J*VLA DUM TANDEN ;d och tandköttet..kändes inte först men shiit vilken nål hon stack ner i tandköttet djupt när det skulle rengöras :(
Fick pencilin och värktabletter som jag knapprat i mig.. Hoppas dom hjälper så man kanske kan få sova lite i natt, blev inte så mycket av den varan igår natt, 2  timmar max.. upp kl 05.30 för och hinna till röntgen..

IKväll blir det vara och vila,käka pizza och glo på tv :)


Hörs sen vänner:)

Frisörfrågor :)? Bara att frågaa:)

Kl 19 spelar min söta tjejer match,kom igen nu brudar,vinn med lika mycke lr mer ikväll :d
vill oxå vara med men går inte :(



PUSS

P U S S Y D O L L

Sv; Jo jag fick dom 50kr av dig. ^^ Tack! Puss



2008-09-19, 19:52:59 URL: http://pussydoll.blogg.se/

Sandra

Vi van med 6-1. En jävla skitmatch va var det var! men vinst är ju en vinst! KRAM



2008-09-20, 16:56:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?