Bloggas om:)?

2008-09-05, 18:00:07 / Kategori: Allmänt
Vad vill ni att jag ska blogga om:)?är det nåt spec ni vill ha mer utav :)?

Nu tänkte jag precis hoppa in i duschen och bli lite piggare..göra inpackning,raka benen, och kanske ansiktsmask,måla naglar osv så man är redo inför morgondagen :)
Då är det Oxhälja i filipstad :)
Inget man får missa inte :)

Hoppas bara jag mår bättre ,har varit hos doktorn,hon trodde jag typ fått en "stukning" i nacken som hon uttryckte det och att det kunde vara sen i Lördags då vi var på Liseberg, men hon är ju inte helt säker.. kan vara migrän,fick scheman av henne som jag ska föra dagbok på för att se om det kan vara migrän,jag ska fylla i vilka dagar jag haft ont och vart i huvudet det gjort ont osv.. så får se.. Har iaf fått lite värktabletter nu.. tagit en o den hjälpte lite..har fortfarande ont i huvudet fast inte lika mycket..nacken däremor gör mer ont nu.. Ska iaf lämna in schemat om några veckor för och se om det kan vara migrän..

Jaja :)

Tänkte blogga lite mer om ett tag när jag duschat och haft lite skönhets vård här hemma :)
Tänkte lägga ut lite bilder oxå kanske,var ett tag sen nu :)

PUSS

/Sandra ♥

Älskar min Niklas  ♥

P U S S Y D O L L

Sv; Klart jag kan hjälpa dig! :] Du kan väl maila över lite förslag till din header, färger, texter, bilder, fonter osv. ^^ Hihi. Pusspuss!



2008-09-06, 10:23:43 URL: http://pussydoll.blogg.se/

Anonym

Massa mer bilder! :) lite frisör-tips kanske? Hmm.. Det jag kom på just nu på rak arm! ;D



2008-09-06, 23:40:17

P U S S Y D O L L

^^ Igårkväll var vi hemma hos min pojkväns kompis och hade lite skoj, vad gjorde ni då? :)

Din design kostar från 50kr, du får lov att lägga mer, men det är inget tvång. ^^ Skicka snarast till min mail då sötnos =)



2008-09-07, 10:13:43 URL: http://pussydoll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?