Arg,grinig, besviken :(

2008-09-27, 22:23:31 / Kategori: Allmänt
Usch fy blää :(   blev stryk med 8-2 på matchen borta mot Munkfors :(
Domarna var från månen, vi tappade markering och nej inge vidare inte..

Men blir bättre! Så tråkigt bara med domare som dömmer som en blind gammal höna..

Men men bara och ta nya tag :)


Jag och Nettan lyckades åka vilse när vi skulle ta oss ut från Munkfors haha, men tillslut så kom vi hem :)


Älskling spelade sista matchen i fotbollen, vinst skulle ta dom upp en Div, till div 5 :) Och det lyckades de med :)
Min snygging gjorde två mål :) Såå duktig är han,det förtjäna han :)

Vi var i kd vid 20 typ.. Då blev den donkan för hela slanten för mig o Nettan, Chicken Mc Nuggets med cola blev det :)
gott!!  Visst Nettan :)?

Sen när vi kom hem till Nettan tog jag över ratten och åkte och hä,tade min sötnos i Skoghall, han var ltie små full,han är så goo då;) hihi
Älskar dig älskling :)


Nu äre Braveheart och soffan som gäller med älskling :)

Hörs imorn :)

Ha en mysig kväll vänner :D

PUSS ♥

Nettan

Haha, ja du.. Det är tydligen bara du å jag som lyckas köra vilse i Munkfors.. :) Det var supergött med lite skräpmat när vi kom hem! Vi får höras sen om när vi ska kolla på Henkens match!



KRAAAM



2008-09-28, 10:25:20 URL: http://nws.blogg.se/

P U S S Y D O L L

Sv; Köpte den på Tradera. ^^



2008-09-28, 11:28:30 URL: http://pussydoll.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?