Akuten igår kväll/natt

2008-09-11, 16:24:10 / Kategori: Allmänt
Vid 21.30 kom jag och älskling till akuten igår..
Fick först sitta och vänta i en kvart för att få komma in til sjuksköterskan..
Sen tog det ca en kvart till,det här går ju fort tänkte jag då.. då fick jag iaf komma in i ett rum och ligga på en brits.. Där fick jag ta febern.. trodde inte jag hade feber men lite feber var det allt iaf.. 37,7.. Sköterskan tyckte det var bra att jag kom in iaf.. Sen tog hon blodprov i armen och ett stick i fingret.. Skulle ta en timme och få provsvaren samt att doktorn hade patienter före mig..
Så från 22-02.00 låg vi där jag och älskling..
Äntligen var det min tur. Denna doktor var kanon duktig,frågade mig om allting,gjorde många små undersökningar.. Sedan så skickade han en remiss så att jag ska få komma och scanna skallen ( röntjga).. Han tyckte det var bra och göra det sen och sedan se om det syns nåt på röntgen.. är lite lättare efter det och avgöra vad det kan va så känns bra:)
Han var dansk :) Klockren kille :)
haha
Känns iaf skönt och bli tagen på allvar.. Han tyckte inte det var bra att gå så länge med huvudvärk.. Han sa iaf att han inte riktigt förstod varför jag fick dom tabletterna ja fick.. men nu ska jag iaf äta panodil som jag köpt nyss..

Var iväg och hämtade läkarintyg oxå.. passade på att slinka in i en godis affär oxå :) mums :) över 200 olika sorter har dom,med super färskt godis :)

Någon mer som har en hårfårga :)?
Bara och fråga på :)

Antingen skriver ni en kommentar till mig med det ni undrar över eller så skickar ni ett mejl till mig :
[email protected]

Jag kommer därefter kopiera er fråga ock skriva in den samt mitt svar till er i ett inlägg,blir lite roligare för er att läsa samt att andra som kanske har samma problem också kan få svar då:)

Vad gör ni en dag som denna då:)?



PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?