Vinst i Fredags :D

2008-10-05, 15:58:42 / Kategori: Allmänt
Ursäkta den sena uppdateringen men har fullt upp hela tiden,ska försöka bli bättre :)

Iaf, vi vann matchen hemma mot Skoghall i fredags, med 3-2 :) GÖTT  :) Var en rktig slit match..
Blev iaf 1 ål och 1 assist från min klubba :D Känns gött :)  Assisten gjorde jag genom att bryta efter tekningen i tredje periodens start, tog bollen och spelade till Madde S som stod helt ren och gjorde mål:) Hade bara gått 5 sek av den tredje då,riktigt snyggt var det :)  Det var 3-1 målet det :)  Jag fjorde 2-1 målet på pass av Madde S, jag stog helt ren framför mål och fick en klockren pass av Madde S från kanten var bara och slå in den :)
Vi spelade jätte bra och alla slet för kung och fosterland,extra kul då motståndarna var j*vligt irriterade och fick massa utvisningar i slutet, haha är så gött och vinna över lag när dom är så griniga :)
Målvakten i deras lag var ju bra knepig.. haha hon nöp flera av oss,bla mig i knäväcket då vi stod och täckte framför henne,bara tryckte in naglarna,svin ont gjorde det :( haha en bra sätt och irritera då domarn nästan aldrig kan se det :)

Så på Tisdag är det träning igen :) Nice, älskar och jaga den där lilla vita bollen med massa hål i :)

Nu har lillebror match så ska följa den via live-rapportering nu här på nätet :)  Dom möter Balrog :) GO FCH :)


Skriver mer senare om jag orkar,bakis idag :(


Älskar dig Niklas ♥

PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?