Utmanad :D

2008-10-29, 22:47:40 / Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av söta Johanna och av söta Ida-Marie  :D

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1.  Är väldigt mörkrädd
2. Är laktosintolerant
3. Har tre födelse märken på vänster fot som bildar en trekant :D
4.  Älskar piggelin,brukar köpa en hel kartong när jag är bakfull :D
5.  Mitt höger ben är en halv cm kortare än det vänstra :D
6.  Jag har världens underbaraste vänner och familj :D
7. Jag har universums hetaste och underbaraste kille :D

Jag utmanar.


Marlene
Cina
Nettan
Sandra G
Elin Karlsson
Madde B
Tina



Puss o Kram


JENNA

haha, ja kanske det! :)

ja, jag hoppas bara att den finns i butik!

du har inte sett den?



2008-10-29, 23:07:32 URL: http://gucciime.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?