Träning :D

2008-10-22, 19:55:16 / Kategori: Allmänt
Är det dom senaste dagarna bestått av :)

Igår var det innebandy träning i ca. 3h  skitkul :)  Först med flicklaget och sedan med oss damer :)
Och vi fick även tränare igår till damlaget,gött, behövs verkligen.. Så var väldigt skönt med hård träning, så man verkligen känner efteråt att man tränat :D Tycker om när det  är lite styrka oxå:D

Match på lördag mot Sunnanå, inget annat än vinst är det som gäller då :D

Idag då,jag har cyklat på träningscykeln 45 min, cyklade 11,7 km, det ni :)

Sedan var jag ute och gick 50 min :) 

Varit på salongen och hälsat på lite oxå:)

Nu blire tv, Bonde söker fru och sen Efterlyst tror jag :D
Till det mys med min underbara älskling och så ska vi mysa till med lite efterrätt,chokla pudding med mandarin klyftor :D   MUMS :)



Vad har ni gjort idag då och vad ska ni hitta på i helgen :)?

Btw brorsan kommer hem på Fredag :) Whiihooo :) saknar han så och så är Carro med oxå,kuligt :D


Älskar dig daniel! Världens underbaraste bror :)





Älskar alla mina underbara vänner :)

Var så mysigt och träffa dig igår min Kicki goding :) Älskar dig så mycke,du betyder allt för mig :)  ♥

Älskar Niklas.. Hallon-tussen min ;) ♥


Puss o Kram





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?