Tisdag :)

2008-10-21, 10:41:18 / Kategori: Allmänt
Hej hopp :) Idag blire inte många knop gjorda må jag säga :)
hihi.

Jo du,ska ta bussen till kroppa kl 13.15 tror jag,måste åka över khamn :( om inte kicki o simon kan hämta mig i Filipstad :D

Ska umgås lite med dom och sen dra iväg på träning vid kl 18 med flicklaget, och sen kl 19.30 med oss (damerna), så blir 3h innebandy idag :)

Igår gick jag ca.20 min till KMTI och sjukgymnasten och till salongen..

När jag kom hem gick jag ut och gick en svänga med farmor o farfar 45 min :)

Sen hängde jag på älskling hem till Hammarö och lånade träningscykeln av hans mamma, cyklade i 45 min där :)  20 min av det cyklade jag åt Niklas mamma :) hihi Lr hur Bettan?:DSå blev en del träning då oxå,men jag ska gärna träna varje dag,gå ut och gå och cykla är bra!! Men när jag cyklar måste armarna hänga fritt så jag inte håller i styret och böjer på nacken och blir stel där..
Har jag tur kanske jag får börja gyma lite på torsdag när jag ska till sjukgymnasten får se hur ja mår bara :)

Vad ska ni göra idag då sötnosar :)?


Älskar dig Niklas ♥

Anonym

Åååå ja skulle också vilja vara ute å gå promenader med min farfar. <3



2008-10-21, 18:45:20

Marlene

Glöm inte att hålla i styret bara.. Så du inte trillar av!? =P Massa kramar på dig vännen o hoppas det blir bra under ledigheten och med vila och träning! ** Puss!



2008-10-21, 21:31:09

P U S S Y D O L L

Sv; Hellu! Av henne jag köpte den av så stod det att den är 65cm lång, hehe. :p Så mät på dig själv och se om du kan ha leggins till. :) Det är Free Size, som en svensk 36/38 :) Puss!



2008-10-22, 11:20:01 URL: http://pussydoll.blogg.se/

Julia

Den kommer från bluebox.se :)



2008-10-22, 12:50:37 URL: http://juliakrischel.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?