Skummbad o te :D

2008-10-23, 22:27:47 / Kategori: Allmänt
Mmm va gott det är med te?Tycker ni inte:)? Nu drack jag jordgubbs te i sån tepåse :D från Lipton :) Gott :)

En vän till mig har ett helt skåp med te,finns hur många sorter som helst och välja mellan :) Det är paradiset :) hihi.
 
Jag och Älskling har precis tagit ett "rosa" skumbad,mysiigt :)

Finns det något mysigare än att krypa ner under ett mysigt täcke med mysiga dun-tofflor och en stor,stor mugg med varmt gott te ,en blåsig och riktigt höstig höstdag som denna ;)? Älsklingen ska vara bredvid såklart oxå:) För att få mysbarometern på topp :)

Håller på att ladda hem filmer så jag har nåt och göra imorn,är halv förskyld, hoppas ja kan umgås med söta Nettan imorn,beror på hur jag mår :)
Vill även in och köpa en tröja på Gina samt Nagellack,svart tror jag :D
Hitills har jag fått hem Felon som ska vara grymt bra:) kanske blir och se den ikväll:) Håller även på att ladda hem Robin Hood  från Disney,den teckande versionen såklart :) älskade det som  liten :)
Och Mamma Mia tankas hem och Kung Fu Panda, är den sistnämnda bra:)?

Nån som har nåt mer bra tips på bre filmer värda att tanka hem :D?


Nu blire och läsa lite SOLO tills Älskling lirat klart WoW på datorn,min lilla nörd:) men sååå söööt ;)
Älskar dig gubben :D ♥

Puss o kram på er :)

Marlene

Undra vem den vännen är? Med skåpet med te.. Det skulle JAG också vilja ha.. haha. =P Kram på dig bruttan! Miss u!*



2008-10-23, 22:54:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?