Sjukskriven :(

2008-10-17, 13:50:38 / Kategori: Allmänt
Gick inget vidare hos sjukgymnasten.. Är ledsen :(

Är sjukskriven i en månad.. Under den måndaden  skall jag träna.. Så jag bygger upp mig..
Sedan när det är dags för jobb igen blire bara halvtid första månaden för att se hur det går..
Om jag har riktig otur kanske jag inte kan jobba som frisör.. Men dom tyckte självklart vi skulle ge det en chans,så bara hålla tummarna..

Nu ska jag ut och gå mycket,träna på träningscykel och spela innebandy, det tycker sjukgymnasten är det bästa jag kan göra.. röra på mig..Så länge jag inte befinner mig i statiska positioner.. Inget bra och sitta still..vi ska börja styrke träna när jag känner mig bättre oxå..
Så håll tummarna för mig nu att jag kan fortsätta mitt underbara jobb som frisör :)


Vad gör ni idag då?

Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?