Ny hårfärg :D

2008-10-08, 20:39:31 / Kategori: Allmänt
Så här blev håret:







VAD TYCKS, BÄTTRE FÖRR ELLER NU :)?  Skriv va ni tycker nu,vill höra :)

Förlåt om ja bloggar så dåligt.. men på jobbet idag vare så mycke :( har ju super ont i nacke och axlar :(
Lovar att bli bättre :)


Sov gott :)

Nu ska ja krypa ner i sängen och vila mina stackar axlar och nacke :(



Älskar min familj vänner och min älskade Niklas ♥

Anonym

SNYGGT! Ser mer naturligt ut :) Fint med lite mörkare nyans nu till vintern också :)



2008-10-08, 23:46:14

Marlene

Jag tycker det var jättefint! =) Ser mer naturligt ut o då slipper du som sagt utväxten.. Jättefint med långt hår också.. Men nu får du också fundera på bröllopsfrisyren.. =) Wihuuu! Kram kram! massage på sönda!



2008-10-09, 19:06:10



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?