Natt-inlägg :D

2008-10-19, 01:33:42 / Kategori: Allmänt
Klockan är för mycket.. Och ögonen håller på att åka ihop..
Så blir sängen snart :)
Tänkte bara slänga in ett god natt inlägg här :D

Jag fick iväg älskling förut så vi drog och hyrde film, blev American Gangster, grymt bra film,jag älskar såna där typ maffia filmer, var bra att den var så lång oxå ca.2,5 h lång bra det,är så tråkigt när filmer som är bra tar slut så fort.. :)


Den får 10 av 10 i betyg av mig,se den om ni inte gjort det,rekommenderas :D


Nej vänner :) Nu blire och krypa ner i sängen o sussa,viktig match imorn måste vara på topp till den :)

Önska mig och laget lycka till imorn nu :D

Sov så gott alla :)

Puss och God natt :)


Älskar dig Niklas,kom och lägg dig nu ;)  ♥

gisela

kankse måste se filmen med andra ord om det fick så högt poäng! haha :D



2008-10-21, 18:46:00 URL: http://giselaaxelssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?