Min snutta Marlene :D

2008-10-13, 22:33:39 / Kategori: Allmänt
Var hemma hos en av mina favvo-töser idag :) Var så länge sen :)
Hon bjöd på te och jättegod chokla muffins som dessutom var laktos fri :) MUMS :)
Sen fick jag massage i ca 25 min.. underbart skönt och behövligt då min huvudvärk kommit tillbaka.. Mådde illa och var yr hela dagen på jobbet.. bara det inte börjar ingen :( var ett helvete i tre veckor sist.. Måste försöka få tag på sjukgumnasten imorn!!

Nu blire och mysa sig tätt intill älskling och kolla på Family Gay vilket äger :)

Imorn är jag ledig men ska till salongen kl nio och föna,föna föna :) Och rulla perm :) Tränar inför det sista på gesällen :)
Sen ska jag till kroppa med bussen 15.25 och träna innebandy :D


God natt!!


Älskar dig Marlene,tack för massagen gullunge :D ♥


Niklas,hjärtat,du är mitt ALLT :d


Natti natt :D

Sandra

JA! ses på träningen!



2008-10-14, 07:37:19

Marlene

Hoppas du mådde bra efter massagen, o hoppas träningen var bra! Puss snuttis=)



2008-10-14, 20:24:59



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?