Krångel

2008-10-12, 19:05:11 / Kategori: Allmänt

Har krånglat som bara den, inloggningsrutan till publishme har inte gått att visa :(
Har därför inte kunnat logga in och inte kunnat uppdatera under resten av matchen.. Men var inte så mycke och skriva om tyvärr,Helsingborg förlorade med 1-7 :(

Jaja, bara och ta nya tag :)


På Tisdag kommer Cissi hit och har Mary Kay visning hemma hos mig :) nån som vill komma?Säg till :D

Var även iväg en sväng till Bergvik, sprang in på Skopunkten och köpte mig mina kära Ugg´s jag kollat på ett tag men som varit slut, nu hade de fått in nya:) För endast 249:- Sket snygga och goa :D

Nu blire och fixa matlådan sen kanske städa badrummet.. Om jag orkar.. Ska städa resten imorn.. På söndagar vill man inte göra nånting, som min älskling sa :D hihi

Ska iaf ta en varm dusch och tvätta bort allt smink och krypa ner under mitt varma,fluffiga täckte och bara mysa i min älsklings famn:)  Om han nu vill krypa ner med mig.. Hoppas :D hehe..

Vad har ni gjort idag då?

Ha en mysig kväll :D


therese

men dom eju köpta på skopunkten, då e de ju inga uggs :) hihi hade varit skillnad om dom va ÄKTA o kostade 5000 ;)



2008-10-13, 17:15:40 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?