Huvudvärk!!

2008-10-28, 18:19:27 / Kategori: Allmänt
Den vill aldrig ge sig den här huvudvärken :(

Får se om ja orkar träna sen..Går dit iaf och testar,går det inte så gör det inte, då har jag iaf provat :)

Imorn kommer min sötis Carro till stan,hon ska hämta sina bunny öron och fluga som jag köpte åt henne idag och så ska vi ut och käka :) Mysigt,blir att prata en massa skit oxå :) hihi
Älskar dig vännen :)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan under en varm filt o värma mig :) sen masa sig iväg till hallen :)


Vad har ni gjort idag då:)?


Älskar dig Niklas ;) ♥

Puss och Kram

Cina

Förlåååååt! :( hoppas du inte har ont! Vi ska åka bort över helgen, ska till göteborg med hela familjen + till ullared på fredag, ska bli grymt kul! Kram kram gumman :)



2008-10-29, 08:05:29

Cina

Ah, vilken tur :) Mm, det blir mkt shopping, ska bli super! :) Nää, lite synd att man missar just halloween, kan va kul att gå ut då, men men... Ja en innebandyfest vore grymt kul! får försöka styra upp det framöver... :)



Puss å kram



2008-10-29, 10:49:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?