Hemma..

2008-10-15, 17:04:17 / Kategori: Allmänt

Kom just hem från sjukgymnasten.. Han sa att jag har en inflammation och att jag inte får börja styrke träna än vilket vi skulle gjort nästa tisdag.. Måste läka först.. Han tyckte heller inte att jag ska jobba på fredag för då försvinner det aldrig..och måste bli kry i nacken och axlarna innan jag kan börja träna. SÅ för att inte förvärra det ska jag helst vara hemma då.. och som det känns nu orkar jag inte ens jobba högt med armarna.. gjorde så ont så jag nästan började grina igår ju :(
Ska iaf äta Ipren sa han ett bra tag t.o.m efter det slutat göra ont. Men får börja med det efter operationen imorn, kommer nog få värktabletter nog så det räcker då.. Men nu och ikväll får jag käka Panodil så jag kanske kan sova hela natten :)Och om jag har orken och operationen går bra så ska jag få massage även imorn.. och på fredag..
Men innebandy var det bara bra om jag tränade och spelade,likaså cykling.. När jag arbetar mest med benen.. men ingen styrketräning som tränar just nacke axlar armar musklerna..

Så matchen på söndag får jag spela iaf.. Vi får se imorn om vad han säger om jobb nästa vecka.. Hoppas jag blir bättre nu.. Känns skönt och veta iaf vad denna huvudvärk berott på..men mår inge bra :(
Ont hela tiden.. Har tvättid ikväll oxå och den måste göras,älskling får hänga upp och ta ner kläderna orkar inte dom rörelserna..

Nej ska tappa upp ett varmt bad nu,ringa salongen och sedan fixa tvätt högarna :D


Vad gör ni då?

Kommentera lite nu och ställa gärna frisörfrågor :D

Nu ska jag kurera mig :)

PUSS heerrå :) 


Marlene

Hoppas det går bra imorrn och att smärtan försvinner.. Du får komma imorrn kväll. blir ju lite sent, om du orkar så orkar jag. Jag orkar allt=) Kram på dig ! *



2008-10-15, 17:49:25

Anonym

Frisörfråga! :)



Jag är ljus, slingad blod. Jag vill bli HElblond, riktigt riktigt ljus så som du var innan du färgade håret. I en jämn o fin färg :) Hur går man till väga? Hur ofta behöver man färga utväxt osv?



Kram



2008-10-15, 23:57:49



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?