Hemma idag :(

2008-10-15, 14:41:20 / Kategori: Allmänt

Helvetes-huvudvärken är tillbaka igen.. Och igår när ja var på salongen i några timmar och övade inför gesällen fick jag så ont :( usch.. Så kände idag att jag inte orkar stå med armarna högt..går bara inte..gör så jämrans ont :(
Ska till sjukgymnasten sen och få massage.. Och berätta för han hur jag mår :(

Imorn ska jag iaf operera ut visdomstanden.. skönt :) Hoppas det inte blir några komplikationer efteråt,pratade med tandsköterskan och hon sa att om det skulle bli nåt efteråt att jag får ont och så så ska jag kontakta dom,då kanske dom får skölja ur tanden och lägga på nåt medel, och det vill jag inte göra nån mer gång gjorde så ont ju :(
Men för de flesta går det bra,så det gör det nog för mig oxå :)

Nyss käkat tacos.. Nu ska ja vila en stund till och sen iväg till sjukgymnasten. Hoppas det hjälper lite med massage..


Gör ni idag då:)?


Älskar dig Niklas, puss ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?