Hallå :D

2008-10-23, 15:36:59 / Kategori: Allmänt

Idag blev det ingen styrke träning hos sjukgymnasten.. bara massage! Börjar nämligen känna mig lite krasslig.. Fryser om vartannat, lite ont i halsen och snorig :(
Så blir och kurera sig och vila sig idag och imorn, så ja kan lira matchen på Lördag :)

Idag har jag varit och köpt en liten present till min älskling :D hihi..
Ska överraska han sen med ett rosa skumbad (ovanligt med rosa va ;d?)  sen kommer jag lägga ut en massa lappar i lägenheten åt honom som det kommer stå en massa gulligt om honom på.. men han måste hitta dom i nummer ordning :) o så ska han få en söt liten kaktus i en ljusrosa super söt kruka med två hjärtan på :)
 Förresten,han i blomaffären sa att kaktusar utstrålar positivitet, man blir alltså positiv av dom om man är i deras närhet :) Han sa också att har man en kaktus i sitt somvrum så vaknar man aldrig med huvudvärk :) Ballt va?Hade inte jag en susning om :)   visste ni det :)?


Imorn kommer lönen och då blir det en tripp på stan med Kickistin tror jag :D Måste spara pengar men är ltie saker jag behöver iaf :D Sen får jag snåla efter det :)

Nej nu ska jag tappa upp ett bad, får bli ett till sen med älskling.. Ska lägga mig i plurret nu och läsa SOLO och COSMO :D

Puss på er!!

Älskar dig Niklas ♥


Sandra

Tja! Ja jag åker genom Karlstad och du kan åka med. Carina ska med också, så gör upp tid och plats med henne, hör sedan av er så kommer jag o hämtar!!! KRAM



2008-10-23, 19:40:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?