Full rulle :)

2008-10-02, 20:50:00 / Kategori: Allmänt
Kan man säga får blogga mer i helgen :) Är helt slut nu..diskat och packat match väskan :)

Har så ont i nacken o ryggen och huvudet..men ska till sjukgymnasten på tisdag:)

Kan ju berätt att hjärnröntgen jag gjorde inte visade på nåt farligt iaf :)

Däremot har ju visdomstanden krånglat, har inget ont längre men den ska opereras ut den 16 Okt :)
Men doktorn tror att det är spänningshuvudvärk..och är jätte stel,mitt yrke som frisör är ju inte heller så bra,då man jobbar med armar och axlar högt hela dagarna.. hoppas det släpper :)

Imorn är det andra matchen frö oss i innebandyn, vi möter Skoghall hemma,och då jävlar säger jag, så revanch sugen efter förra matchen!! :)  Men jess är sjuk, inge bra inge bra..hon har grymt skott och är grymt bra och stark i kroppen,  så är synd :( Men denna match har vi mer ordinarie lag, den vanliga målisen (fast jess ägde i mål sist), och sen är två tjejer tillbaka som inte var med sist,plus att Becka är med och lirar imorn :) Känns bra, hoppas få spela med min söta Madde S, så kul och lira med henne :)  Kom igen nu tjejer, NU TAR VI DOM NU TAR VI DOM,OKEJ!!!! Hihi:)
 Håll tummarna nu :) Kl 19.30 smäller det i super stora (INTE) hallen i kroppa :)


Nu blire mys med älskling,film och chips :) Mums :)

Jobb imorn sen helg :)  Fest på lördag oxå,pimpla vin o cider hos min brutta kicki och hennes simon :)

Hörs da:)

PUSS

Älskar dig Niklas ♥

therese

nej funderar på o sadla om håret :) hihi...

lycka till på matchen imorn då :D hahaha



2008-10-02, 23:19:16 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Sandra

Ja nu JÄVLAR ska vi vinna!!!! SES i kväll! KRAM



2008-10-03, 06:56:35

Sandra

VI VANN!!! VI ÄR BÄST!



2008-10-03, 21:30:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?