Fotboll :D

2008-10-12, 12:36:02 / Kategori: Allmänt
Japp nu bär det av och kolla på fotboll.. Damer Div 1 :)
Är brorsans tjej som spelar, hon spelar i Statena (Helsingborg) och dom möter QBIK idag kl 13 :D
Vinner dom så går dom upp i allsvenskan ;)
Kom igen nu Carro :)

Sen kl 16 har brorsan match i innebandy hemma mot Pixbo, Västkustderby blire då :)

Så kommer nog hem lagom till det :) Så man kan följa den på nätet :D

Perfa:)

Sen blire och dammsuga och skura ;p

Senare på kvällen blire Ribbs och potatis med Barbeque sås till kvälls mat :)
Mums :)

Nej nu måste jag kila mamma och pappa och Reijo är här snart och ska hämta mig :)
Åhh längtar efter mamma och pappa :D ♥

Kolla in bloggen senare då jag uppdaterar om daniels match och även kommer skriva om hur gårdagen på Score var :D

Marlene

Mycket sport här=)

Pratade med din kära far o mor i lördags. Var såå kul å träffa dom igen. Då saknade man tiden när vi var yngre och dagarna bara gick ut på att "va". Kommer du ihåg allt skoj i Glommen o västkusten o allt.. Vi pratade om dig o Daniel o allt.. Och jag skulle ställa på din far att han skulle fria tyckte din mor=) Jag försökte men det gick inte så bra tror jag!=)



LG sa att han hade massa roliga bilder på datron som han fick av dig. Men han retas bara- som vanligt.

Lov u min kära barndomsvän=)



Puss o kram!



2008-10-13, 13:45:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?