Filmtips :D

2008-10-29, 10:50:55 / Kategori: Allmänt
Tänkte bara tipsa om en grymt bra film så här i höstmörkret :D

Felon heter den och handlar om en kille som hamnar i fängels där fängelsevakterna är totalt dumma i huvuder, han skulle precis gifta sig och har en liten son när han åker in i fängelset.Mycket spännande film, den är väldigt orättvis mot killen som hamnar i fängelse så man blir väldigt tagen av filmen,den är lite gripande kan man nog säga  :) Den får 10/10 av mig :D


Nu ska jag käka frukost,fixa i ordning mig sen ner på stan en snabbis och kolla efter en mysig kofta :D
Och kanske nån julklapp till någon av mina sötisar :)

Puss o kram

Niklas,det borde vara förbjudet att vara så underbar som du ;) Älskar dig så himla mycket :)
Puss plutten ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?