Falun :D

2008-10-27, 21:28:40 / Kategori: Allmänt
Helgen har varit super rolig :)

Match i Lördags borta mot Sunnanå, vinst med 4-7 :) Gjorde 1 mål och en assist :)

Sen var ju min bror hemma,åkte till Falun i igår  och kollade hans match där, tyvärr fick dom stryk med 7-4 :(  Men daniel var grym och gjorde två snygga mål,det första var en zorro som han gjorde när han stod bakom målet, och det andra ett klockrent skott upp i höger krysset :D


Har saknat min Älksling så mycke oxå, så blir inget långt inlägg nu,kommer mer imorn :) För nu ska ja mysa ihjäl mig med världens underbaraste, min hallon-tuss :)

Var inget kul och säga hej då till lillebror idag,man får alltid sånna hårda kramar av honom,det märks på han att han inte vill säga hej då, håller i en så hårt så man verkligen känner att han har saknat mig oxå :) Så söt :)
Älskar dig,bättre bror finns inte :)

Ska kanske åka ner till han om två helger då de möter AIK hemma :)

Nej älskling är så go,kan inte sitta här mer :) hihi

Puss o kram

Cina

Bra match i lördags gumms! å skönt med en seger! :) KRAM



2008-10-27, 21:45:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?