Drink,käk,fotboll och Bille :D

2008-10-11, 17:13:27 / Kategori: Allmänt
Japp det kommer kvällen att bestå av ikväll :D Tillsammans med världens underbaraste pöjk :D MIn älskling :)
Ska dra till Score här i Karlstad :) Kl 19 har vi bokat bord :) SKa även se Sverige-Portugal kl 19.30 och när den är slut ska vi lira lite biljard :)
Jag som aldrig vinner haha :)

Sist ville jag spela typ tio gånger för och försöka vinna äver Älskling,men jag var totalt ägd:)
Se om det går bättre idag :)

O massa drinkar oxå såklart ;)

Har hittat en gammal cd,grym :) Lyssnar i bött, är ensam hemma nu, älskling hatar min musik,så man får passa p å:D Blir så glad av den :) Hihi


Nej nu ska jag kila in i ducshen och sen fixa mig, ska även fixa två drinkar på Malibu och Tropisk juice sen,tror ni det funkar ihop :D? Ska va Annanas juice egentligen,men men är ju en massa tropiska frukter i denna,blir säkert ännu goare ;) Drinken ska jag döpa till: Mallibu ala annanas sandra ;)  haha
En till mig och en till dig älskling ;)
 

Ha en bra kväll:)

Och grattis Dan (väs) som har fyllt 50 (
min barndomsväns pappa) Han har 50-års fest ikväll:)

Heeeeråå ;D


 Du betyder allt för mig lilla gumman :D ♥

Marlene

Sötis! Vilken fin bild du hittade=) Jag har massa sådana på oss, blir ett helt kollage=) Pussis



2008-10-13, 22:09:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?