Ansiktbehandling :D

2008-10-31, 10:25:03 / Kategori: Allmänt
Igår fick jag en super skön ansiktsbehandling av Marlene :) Såå skönt, du är så duktig så :)
Hon utbildar sig nämligen till Hälsoterapeut,inga fel :)  hihi
Fick även en choklad-ansiktsmask, ljuvligt när det doftar choklad :)

Idag ska jag iväg till sjukgymnasten och förhoppningsvis börja styrke träna lite lätt.. Men bara det att jag blivit värre,fått väldigt ont i axlar och nacke igen+att spänningshuvudvärken kommit tillbaka:( Bara hoppas det släpper... Vi får se vad han säger :)

Imorn är det Halloween fest i en etta med 25 pers :) haha trångt men kommer bli svinkul :)
Min sötnos osm har festen fyller snart år,så är en födelsedagsfest för henne oxå,presenterna är inhandlade, tror hon kommer bli jätte glad för dom :)
Är bara alkoholen kvar nu(men ska nog bara dricka nån enstaka cider,eftersom jag har så ont o så) och så att fixa Niklas maskerad utstyrsel :)

Är det nån som är nyfiken på och se min maskerad dräkt :)?
Lägger nog upp en bild på den sen :)

Nej nu ska ja käka lite frulle :)


Är väldigt sugen på att se Filipstad/Lesjöfors match mot Tyskland :) Någon som ska dit :)?
Vilken tid är den :)?
Får ringa Nettan sen igen, hon tryckte bort mig nu när ja ringde :) Så då sitter hon väl i jobb telen :)


Och min älskling skriver sin första matte tenta idag, lycka till min Älskling,du ska se att du klarar det :D
Älskar dig min prins :D


Hörs sen :D

Puss o Kram

therese

den e 20.oo :):) jag jobbar men skule vilja se den men :(



Kraam



2008-10-31, 11:13:22 URL: http://theresezackrisson.blogg.se/

Anonym

vill se dräkten! :D skoj !!



2008-10-31, 18:15:45

Nettan

Otippat nog så satt jag på sjukhuset:p Synd att man inte kom iväg till matchen, men det får bli att se de vanliga seriematcherna istället.. KRAM



2008-10-31, 23:32:03 URL: http://nws.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?