Träning och Frukost :D

2008-11-12, 12:02:57 / Kategori: Allmänt
Haha. var uppe med tuppen imorse, redan kl 7.20 gick jag upp :D

Älskling kom upp strax därefter.. Han skulle till skolan så han skjutsade mig till KMTI (gymet där jag tränar) var där så jag började träna kl 8 :D

Cyklade först 10 min som uppvärmning,sedan körde jag igenom träningsschemat jag fått av min sjukgymnast och sedan cyklade jag 50 min till :)
Höll på i 1h och 30 min :D
Sååå skönt efteråt, och stolt över mig själv som gick upp så tidigt :D
+Att det inte är så mycke folk där då och då slipper man vänta på maskinerna man ska köra :) Var jag och massa äldre:) Kom in en tant och jag lovar hon var iaf 70 år och skulle träna,så sött :D Så ska jag oxå bli,värsta stål-mormorn :D

Var verkligen svintrött men släpper så fort man sätter igång ju och sen är man bra mycke piggare under dagen :D

Ska försöka ta mig dit till åtta tiden imorn och spinna 1 h :D
Får inte köra styrketräning mer än varannan dag för attt sakta bygga upp :)

Har precis käkat frukost nu, två äggmackor med kaviar och en tallrik havregrynsgröt med äppelmos och mjölk :D Och en mugg Obo´y till  :D MUMS :D


My breakfast today :D


Vad gör ni idag då :)?

Puss o Kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?