Tränat :D

2008-11-09, 17:31:13 / Kategori: Allmänt

Var ju som sagt iväg och cyklade lite i gymet som finns här där jag bor :) Skönt,30 min cykel varje dag då jag inte har innebandy träning har sjukgymnasten rekommenderat :)

Imorn ska jag iväg till KMTI där jag går hos sjukgymnasten och där ska jag cykla och köra mina styrketräningsövningar för nacke och axlar :) Känns så gött efteråt,men måste vara väldigt försiktig så jag inte tar i för mycke,då kan det gå åt andra hållet istället..


Spelade även innebandy match i fredags som gick åt h*lvete :(
Spelade ju hemma och förlorade med 3-5 mot Billingsfors.. Fan vi hade så mycke chanser framförallt i sista perioden,men boll f*n ville ju inte än :( Själva hade jag oxå massa lägen man brände, sköt bland annat i kryss ribban,åhhh, trodde det skulle bli mål och så bara klinga det till i målramen istället :(
Domarna som dömer Div 3 har ju ingen hög standard direkt.. finns några enstaka som är bra..

Men men,bara att ta nya tag,men vi skulle vunnit denna match!!


Nu har jag precis käkat lite mat och så :) ska hoppa in i duschen nu eller om det blir ett bad vi får se :)

Vet ni nån bra film och ladda hem btw :)?

Puss o Kram


Nettan

Ja fy tusan du J-K.. Hmm, "Taken" ska va bra! KRAM



2008-11-09, 19:29:41 URL: http://nws.blogg.se/

Sandra

Vi såg Felon häromdan... Riktgt bra tyckte vi! KRAM



2008-11-09, 20:16:11

Svar till Sandra:

Ja har sett den redan,den bästa film jag sett på länge faktiskt :)

Fick tips om Taken,den ska vara bra:)

Längtar efter att få se SAW 5 oxå,älskar dom filmerna :)

Vilken sandra är du btw:)?

Puss



2008-11-09, 20:35:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?