Tadaaa :D Min maskerad kostym :)

2008-11-01, 12:31:11 / Kategori: Allmänt
Här har ni den, som så många har väntat på att få se :D

Tadaa:



Jag ska vara ett drottning bi :)
Ursäkta den lilla bilden men den var slutsåld nu så gick inte att få en förstorad bild :)

Men  kan göra som så att om jag hinner fotar ja dräkten när jag har den på mig sen så får ni se :)
Är även vingar med till den, syns nog inte så väl på bilden men :)

Visst är den söt :)?

Nej nu blire systemet och sen fixa älsklings outfit :) Cowboy blire om han inte kommer på nåt annat :D

Vart ska ni festa ikväll och ska ni klä ut er?
Till vad isf :)?

Puss o Kram

Älskar dig Niklas,my Cowboy baby ;)

Marlene

Wow wow wii waa! You are going to look HOT! Tur att jag inte ska va en isbit- för då skulle jag smälta! Haha, fan va bra den va!=)ser fram emot att se den på.. Han får inte va superman bara. för det är min!=) Ikväll kör vi bruden!! Vi hörs sen, för jag tror inte Marcus är hemma så vi hinner till halv sex.. Nåja, vi hörs Hottie- Sötis!=)



2008-11-01, 12:37:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?