Sjuka Dröm :D

2008-11-26, 13:51:59 / Kategori: Allmänt
Haha.. Ja ni somnade ju om en stund igen.. gick upp för ett tag sen.. Mår inge bra halsen värker och huvudet dunkar och näsan nyser :(

Iaf så hann jag drömma en grymt sjuk och otäck dröm..

Jag hatar ormar, och det var precis vad jag drömde om.. Usch.. Jag simmade i nån kanal med två fotbollar som jag skulle ta till en brygga, men det var ormar överallt som simmade bakom mig,så jag försökte att simma ifrån dom..Jag tappade fotbollarna men det struntade jag i.. Jag hade svarta mjukisbyxor på mig, och såg att det blev ormar framför mig,under mig och runt omkring mig..ÖVERALLT var dom :( Helt plötsligt kände jag fyra ormar kräla på mig, två på varje underben,kände hur de högg mig.. Jag simmade genom att bara använda armarna (fråga mig inte hur), till slut nådde jag bryggan.. På vägen dit bara skrek ock skrek jag HJÄLP!! och AAAAJJJ !! När jag nådde fram till bryggan så drog några människor (frågam ig inte vilka dom var) upp mig.. Och fick slita bort de fyra ormarna från mig som satt fast i mina fötter med sina tänder.. Det gjorde så sjukt ont !!! Hadetyp köttsår på hela fötterna.. Fy bubblan vilken scary dröm..
Dom förde mig inte till sjukhus först
heller utan blev jätte dålig och då kontaktade dom läkare..
Mer hann jag inte drömma då jag vaknade,inte så konstigt kanske :D Hade ont i fötterna när jag vaknade kan jag säga:(
Uschamejjen hörrni :D




 
Vilken är den sjukaste dröm ni drömt :)?Tell me :D

Nej nu ska ja kika på laptopen om ja har nåt bra och se på den :) Annars blire tv,men finns inte så mycket att se på där :D

Puss o Kram

Niklas,älskar dig gubben,hoppas du kommer hem från skolan snart ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?