Middag med jobbet och födelsedagsfest :D

2008-11-23, 20:33:50 / Kategori: Allmänt
Det var vaD kvällen igår bestod av :)
Hade superkul :) Vi käkade på Casanova.. Hade bokat bord till kl.18.30, blev massa god mat,jag åt lax med klyftpotatis,nam-nam :D

Sen drog jag vidare till Therese och Claes i inre hamn:) Claes hade födelsedagsfest :)
Var super kul, michaela,en klasskamrat från frisör var där :) Super kul att träffa henne var länge sen, kul att ni kom iaf :D
Sen blev det lite singstar och så :)

Var jätte kul iaf :D Min söta älskling kom och hämtade mig vid 02.00 :)
DÅ blev det sängen :)

Så idag har jag bara slappat och sett på Innebandyn ;)

Imorn är det träning som gäller igen :D Blir nog vid 9.00 :D


Nej parlamentet nu,sen fixa lite kvällsfika,kanske choklad pudding med mandarin klyftor och blandat strössel på och lite te eller varm Obo´y :)
Gott :)
Sen är det Wallander, Luftslottet på 4:an vi ska se.. Helt otroligt,niklas, min älskling,brukar aldrig vilja se svenska filmer men nu gick det bra;)

Tänkte slänga mig in i duschen oxå :D

Herrå :D

Puss o Kram


♥♥♥ Guuud vad jag ÄLSKAR dig Niklas,du är totalt tok-bäst UNDERBAR ♥♥♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?