Lördag kväll :D

2008-11-22, 13:02:31 / Kategori: Allmänt
Ikväll blir det och käka ute med mina söta arbetskamrater på Klippstugan :D
Ska vara där,(på salongen) vid kl 17 :D
Då ska de göra sig iordning efter jobbet (de har jobbat denna lördag,brukar vara stängt annars), sen kilar vi och äter :D

Vet inte riktigt vart vi ska äta men ska bli riktigt gott iaf :D

Efter det ska jag på födelsedagsfest :D Är min babe Therese som har fördelsedagsfest för sin Claes :)
Grattis Classe ;)
Så drar väl dit vid 21 lr 22 nånting :D
SKa bli superkul :)

Blir kanske utgång men jag och Carro har inte så mycke pengar så får se hur vi gör :)

Ska bli superkul iaf :D


Vad ska ni göra idag då:)?

Bjuder på lite bilder från i somras:




Hörs då :)

Puss o Kram

♥Niklas, min Snygging, Älskar dig♥

Marlene

Hej Snuppis! Hoppas allt ær bra med dig..O fan, itne nog med att alle snakker norsk hær på Strømstad SPA, datajæveln skriver på Nørska också! :P Skulle bara kika in o sæga hej hopp! Jag lever o mår bra o jobbar før fullt- men det ær skoj. Vi kan væl høras imorrn nær jag ær på hemvæg mot Værmland..som ær vitt har jag hørt..Så jag stannar kanske kvar hær hellre... =) hoppas du kommer på lørdag min snuppa!! * Kramar i massor *



2008-11-22, 22:09:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?