Laguna Beach och The Hills :D

2008-11-12, 14:08:23 / Kategori: Allmänt
Måste bara fråga en grej.. Är The hills en uppföljare av Laguna beach eller är det bara helt två olika serier?
Hur många säsonger finns The Hills i samt hur många säsonger finns Laguna beach i:)?


hihi inte lätt :D

Nu blire och gosa ner sig i sängen och se The Hills :) Har ett avsnitt kvar på säsong två och sen blire att börja se på säsong 3 :D

Hörs sen :D

Ska banne mig försöka få in hårfrågan med svar oxå :)



Puss o Kram

NELLI

(sent sv)Åh, haha :D oki. Mys!



Jag ska plugga lite tyska tror jag :/ tråk..



Tycker du? Tack söt!









2008-11-12, 17:18:38 URL: http://n3lli.blogg.se/

Sandra

Hejdu! har du fått dop inbjudan? verkar inte komma fram till alla, ville bara kolla om du hr fått din

puss



2008-11-12, 19:12:04

NELLI

Tack tack du :)



Tyska är inte kul och dessutom kan jag det jättebra...är bäst i klassen men min dumma lärare vill inte inse det så jag har bara G.. -.-



2008-11-12, 19:14:54 URL: http://n3lli.blogg.se/

Beccih

Hej du!

Snart flyttar jag till Karlstad. 1 Jan!

Å då ska du få bli min personliga frisör :D

Vart hittar man dig?

Kram / Kusin



2008-11-13, 06:59:17

Svar till min söta kusse:

Hej gumman :)

Va kul :) ska du bo med killen :)?

läser du klart snart alltså?

Har du fått jobb i kd:D?

Just nu är jag sjukskriven,vet inte hur länge men i januari är ja nog tillbaka;)

På Våxnäs centrum ligger salongen, "Klippstugan"

Puss o kram



2008-11-13, 11:35:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?