Kyckling gryta :D

2008-11-10, 16:28:01 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag gå upp ur soffan och hoppa ur pyjamsen, fixa på mig kläder, slänga upp håret i en hög slarvig bulle :)
Sen fixa kycklinggryta med ris åt mig och älsklingen tills han kommer hem :)
Hemma fru :)?Det vore men skulle bli knäpp på att bara gå hemma vilket jag är nu!! Går bra nån vecka eller under sommaren när man osjälv och andra har semester :D


Väntar även på att sjukgymnasten ska ringa,ska boka in ny träningstid, då jag hoppade över att gå dit idag p.g.a halsont.. Vill inte bli sjuk.. Ska nog dit imorn,får se vad han säger när han ringer :D


Har även kollat på de 6 första avsnitten av The Hills säsong 1 , så jävla bra :D


Hörs da :D

Puss o kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?