Kröppa :D

2008-11-28, 17:05:22 / Kategori: Allmänt
Ja nu bär det snart av hem till Nykroppa och till mamma och pappa :D
Har innebandymatch imorn, samling 9.30.. Matchen är borta mot Hagfors (serietvåan), se hur det går..
Två viktiga spelare ska inte vara med tyvärr :(
Men vi är bra ändå :)
Måste ta en vinst nu.. Vi kan så mycket mer, bara vi tänker på markering och lite annat :D

Känner mig bättre nu iaf.. Hoppas jag orkar hela matchen :D


Nej nu ska jag kila,kolla så alla klubbor och allt är med ;D

Ni ska se va fint det är i min lägenhet nu.. Efter dygns-städningen igår :D

Massa jule saker oxå :)

Vill ju inte åka härifrån ;) hehe

Nej vi hörs nog senare ikväll :D

Men kan ju bjuda på en bild ;D


Jag på min 21-års dag ;D



Puss o Kram ha en trevlig kväll :D

Niklas,your my everythiiing ♥

Sandra

Tack för din fina kommentar på min blogg!!!! Jag blev så glad. Jag ska me och och heja på er iaf!!! KRAM



2008-11-28, 17:13:19

Marlene

Söt bild på dig! Sötis sötis sötis! Ses imorrn o det ser jag fram emot=) Kramis o lycka till imorrn. Hälsa min andra familj. (saknar dem) *



2008-11-28, 22:16:56 URL: http://jenniemarlene.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?