Julkort :D

2008-11-26, 16:36:08 / Kategori: Allmänt
Köpte mig julkort igår :D
Tänkte sätta mig ner och skriva dom nu :D

Köpte en liten gran igår som vi hitta supersöt,imorn ska jag adventstäda om jag mår bättre,hänga upp julgardiner samt ta fram allt julpynt :D Mysiiigt :D Ska även tvätta :)

Älskar julen,den är så mysig, tråkigt bara att det är töväder ute nu,var så fint och skönt ju,sol,minusgrader och vitt på backen :)
aja blir väl mer :)


Så här ser våran söta gran ut :D Med färgade ljus :D



Puss o Kram


Min Niklas,finns ingen bättre än du hjärtat ;P♥

Sandra

Ja, det var det,,, de filmerna har allt!!! Glädje och tårar...



2008-11-26, 19:15:35

Sandra

Tycker absolut du ska ta hem 2:a filmen. Nej jag tränade inte, och jag känner mig inte bättre men det gör jag nog lagom till lördag ;)[email protected] KRAM :)



2008-11-26, 21:32:12

Ida-Marie

Vad menar du med väggakvarium? Inbyggt eller vadå? Detta är vanliga akvarium.. :P.. Kram



2008-11-27, 12:55:57 URL: http://idamaries.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?