Halloween :D

2008-11-09, 15:05:23 / Kategori: Allmänt
Ja eftersom jag har varit segast i världen på att blogga så blir det en veckas senare inlägg om Halloween, men bättre sent än aldrig va ;)?

ja Halloween firade vi med maskerad fest hemma hos Kicki och hennes karl Simon :D
Skit kul var det på förfesten :D
Fanns alla möjliga ytstyrslar,kul och se och kul att träffa alla söta vänner :D
Anette var ju där oxå och hennes micke:) SÅ kul och se er :) Hade saknat dig gumman :)


Sen iaf så slutade ju kvällen mindre roligt,i bankomat-kön faktiskt :D
Aja.. Vi stod typ längst bak i kön ja och Niklas,medans typ resten av folket från festen stod längre fram,så när de var klara vid bankomaten gick dom.. Så ja vad gör man?
Såg inte vart dom gick.. Sedan ringde jag och så men var såna köer överallt så vi tog en taxi hem,inge kul när folk försvinner, men men :) Blir sådär när folk är fulla ;) Jag och Niklas hade druckit men var inte alls fulla,vilket ganska många andra var :)
Så kom hem kl 00.00 men helt oki,i och med att jag inte har så mycke pengar just nu tjänade man ju in lite.. Och är inte värt det att betala in sig bara för en timme.. Tappade lusten lite när alla bara drog och försvann,.plus att jag hade huvudvärk.. Därför jag bara drack lite grann:)

Men men :)

Tänkte iaf bjuda på lite bilder från maskeraden :D

Håll till godo:


Så här såg jag ut,hemma,innan vi drog på festen :D



Världens roligaste "Simone" som Super Mario :D Sjukt lik eller vad säger ni :D?


Eftersom han var så kung så kommer han igen :D



Super duper man :D
Marlenes man ;D


Hihi söta "Whitney Houston" och hmm.. Disco kungen :D?



Stark-öls Smurfen :D



Söta HUMLAN Anette och hennes Micke :D Och världens bästa indian Poccahontas :D



HULKEN :d


Eftersom dom är så sjukt söta ihop de här två så kommer det en bild igen  :D



Do doo do00 doooo00 Batman :D


Terror på Elm Street blandat med andra sötisar i soffan :D



Whitney Houston pratar med hockey målisen :D Och häxan Anders softar med öl :D



Jag och min sjukt underbara Hippie sötis Kickistin :D  <3
(Inte lite lik Harald heller thihi ) ;D


Vi avslutar väl med en till bild på Super Mario,här har han intagit posen Mario har när han kommer i mål och klarar en bana :)




Med det säger jag: GAME OVER för detta inlägg :D


Puss och Kram på er!!

camilla

Haha vad lik kicki var karin på den bilden eller om man ska säga tvärtom.. :)



2008-11-10, 17:45:46 URL: http://camillaerikssonsjoo.blogg.se/

Pernilla

Hahaha ser jue verkligen ut som Super Mario har ploppat ut ur tv.spelen=)



2008-11-10, 20:11:40 URL: http://pernillamariaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?